Acceso á páxina principal da unidade

 

ÍNDICE
 

Información Xeral

Descrición do desenrolo da experiencia

Datos Avaliación

Valoración Persoal

INFORME FINAL: EXPERIMENTACIÓN DIDÁCTICA NA AULA
 
DATOS DO PROFESOR

XOSÉ ANXO FERNÁNDEZ ALONSO

CPI Aurelio Marcelino Rey García (Cuntis, Pontevedra)

GRUPO
A experimentación levouse a cabo durante os meses de outubro e novembro de 2009 e estivo dirixida a un grupo de 14 alumn@s de 3º ESO. Polos informes previos e polo visto na aula aos longo destes dous meses, trátase dun grupo de nivel medio baixo onde seis alumnos teñen a materia pendente de 2º ESO.
OBXECTIVOS

 

  • Potenciar o uso das novas tecnoloxías na aprendizaxe das matemáticas
  • Contar cunha presentación máis atractiva dos contidos matemátcos
  • Incrementar a motivacio do alumnado cara o mundo das matemáticas
  • Atender á diversidade
  • Establecer unha dinámica de traballo na que o propio alumno sexa o protagonista do que fai

 

CONTIDOS MATEMÁTICOS

 

  • Concepto de semellanza.

  • Teorema de Thales e aplicación a problemas sinxelos.

  • Teorema de Pitágoras e aplicacións xeométricas.

  • Lugares xeométricos.

  • Calculo de áreas de figuras planas e sombreadas.

  • Transformacións xeométricas e movementos no plano
  • Identificación, clasificación e realización dos distintos movementos no plano (translacións, xiros e simetrías)
  • Determinación das distintas características de cada movemento
  • Recoñecer na natureza e na arte formas que se relacionen cos movementos
AULA E RECURSOS AUXILIARES


A experiencia levouse a cabo na aula de informática de secundaria que dispón de 12 ordenadores aos que tiven que engadir dous portátiles co fin de que cada alumno tivera o seu. De todos os xeitos, como os deixei sentarse como quixeran finalmente só precisei 8 equipos xa que se formaron 6 parellas e dous dos alumnos traballaron individualmente. Aínda así, nalgunha ocasión tivemos que botar man dos equipos reserva cando algún dos habituais non funcionaba.

A conexión á Internet funcionou correctamente, aínda que nalgunha ocasión os alumnos traballaron a nivel local, nunha carpeta que fora creada en previsión de que xurdira algún tipo de problema coa rede.

Ademais, traballei co meu propio ordenador portátil e un cañón de vídeo para facer as aclaracións e explicacións que foron precisas.

UNIDADES DIDÁCTICAS


As unidades didácticas desenroladas na experiencia foron as seguintes:

Xosé Anxo Fernández Alonso EDA 2009
 
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2009