Acceso á páxina principal da unidade

 

ÍNDICE
 

Información Xeral

Descrición do desenrolo da experiencia

Datos Avaliación

Valoración Persoal

DATOS DA AVALIACIÓN
 
RESULTADOS ACADÉMICOS


Tendo en conta que o grupo no que levei a cabo a experimentación é dun nivel medio-baixo, considero que os resultados obtidos na avaliación foron bastante satisfactorios. Na seguinte gráfica faise unha comparativa dos resultados obtidos neste grupo co outro de 3º ESO onde fixen un traballo máis tradicional e que é de semellantes características.

Como se pode observar, a porcentaxe de aprobados é maior no grupo da experimentación e, dentro dos suspensos, a porcentaxe de alumnos que están máis preto de aprobar é maior. Ademais, quixera citar que varios alumnos que tiñan un gran rexeitamento cara as matemáticas conseguiron grazas a esta nova forma de dar clase non só aprobar a materia senón ver puntos de vista que descoñecían sobre ela.

RESULTADO DA ENQUISA FINAL


Na seguinte táboa reflíctense os resultados obtidos na enquisa final que se lles pasou aos alumnos tras rematar a experimentación:

LENDA: 1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito

Instalacións (aula e equipos informáticos)
O espacio da aula pareceuche adecuado
2,79
O número de alumnos que traballástedes xuntos no teu ordenador foi adecuado
3,93
O teu ordenador funcionou adecuadamente
4,29
A visión da pantalla do monitor foi adecuada
3,86
Atopácheste cómodo na clase?
3,64
 
Software (Páxinas de Descartes)
O navegador funcionou correctamente
4,21
Foi fácil usar o navegador
4,36
Foi fácil usar as escenas
3,93
Liches as explicacións das páxinas
3,64
Entendiches os enunciados das actividades
3,64
As escenas víanse ben
4,07
Entendiches o que había que facer en cada escena
3,36
 
Metodoloxía
Resolveches as dúbidas que che xurdiron?
4,15
Usaches o caderno de traballo para coller apuntamentos?
4,92
Usaches o caderno de traballo para escribir as conclusións das actividades?
4,46
 
Actitude
Gustouche usar o ordenador?
4,14
Tiveches que consultar ao profesor?
3,64
Viches vantaxes na aprendizaxe co ordenador?
3,71
Viches inconvenientes á aprendizaxe co ordenador?
1,93
Aprendiches os conceptos que traballaches?
3,64
É mellor que a clase tradicional?
3,14
Traballaches mellor que na clase tradicional?
2,93
Gustaríache aprender as matemáticas con Descartes?
3,43
 
Aprendizaxe co ordenador
Gustaríache usar o ordenador na clase de matemáticas con outros programas?
3,79
Gustaríache usar o ordenador noutras clases?
4,43
Gustaríache usar Descartes na túa casa para aprender matemáticas?
3,00
Gustaríache usar Internet na túa casa para aprender as diferentes materias?
3,21

Considero que as valoracións do alumnado son moi positivas e que reflicten o que eu mesmo observaba na aula: un interese e unha motivación clara cara a asignatura.
Ademais quixera citar que:

  • Nove dos catorce alumnos quixeron deixar constancia na enquisa que o método lles gustara e que estarían encantados de continuar con el.
  • Un dos alumnos afirma que prefire claramente as clases tradicionais.

Ir á páxina principal
Xosé Anxo Fernández Alonso EDA 2009
 
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2009