FUNCIONS. |
|
Anàlisis |
|
|
Exemple 9. |
|
En aquesta escena apareix una gràfica qualsevol.Amb el punt A, que pots traslladar amb la ajuda del ratolí, obtindràs algunes dades necessàries per les activitats que acompanyen a aquesta escena. |
|
|
20.- Construeix una taula de valors, des de X = 0 fins a X = 12. La taula ha de contenir 20 dades, ha d'incloure els trams dels segments blancs represntats. 21.- Dibuixa la gràfica al teu quadern, has d'incloure qualsevol detall que apareix representat en l'escena. 22.- En l'escena apareixen trams amb els termes: constante, creciente y decreciente. En la gràfica que has dibuixat al teu quadern inclou els textos que falten en la resta de trams. Indica els intervals de creixement i decreixement. 23.- Si la gràfica mostrada en l'escena representara el perfil d'una etapa de la Vuelta Ciclista a España, intenta fer una descripció del recorregut el més completa possible. A continuació intenta dibuixar la gràfica que correspon, aproximadament, a la velocitat d'un ciclista que ha participat en dita etapa. |
Exemple 10. |
||
En aquesta escena apareix l'evolució dels beneficis d'una empresa farmacèutica al llarg d'un any. Cada punt blanc que apareix sobre l'eix horitzontal representa l'últim dia de cada mes. |
||
|
|
Exemple 11 |
||
En aquesta escena es representa la velocitat que desenvolupa un piloto, que està probant una nova motocicleta per al proper campionat mundial de 500 cc, durant la tercera volta. El punt de sortida coincideix amb l'origen de coordenades. |
||
|
|
|
28.-A
que característica del circuit es deurà que la motocicleta redueixi
la velocitat? I que augmenti la velocitat de la motocicleta?. |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Original:Josep Mª Navarro Canut. |
|
|
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2001 |
|
|
|
Los contenidos de esta unidad didáctica están bajo una licencia de Creative Commons si no se indica lo contrario.