Valoració
dels alumnes sobre la experiència amb Descartes |
1.Llorenç A.V. |
2.Dani B.V. |
3.Alex D.G. |
4.Helena C.V. |
5.Javier D.M. |
6.Kevin D.G. |
7.Amma F.S |
8.Meritxell F.S. |
9.Dúnia G.R |
10.Enrique J.F. |
11.Helena M.G. |
12.Cristina M.M. |
13.Sofia M. |
14.Víctor M.E |
15.Laura R.V. |
16.Jordi S.S. |
17.Sònia S.E. |
18.Vanessa S.P. |
19.Judit P.S. |
|
mitjana grup 1 |
|
|
|
|
Instal·lacions (aula i
equips informàtics) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
mitjana |
(1=gens; 2=poc; 3=normal;
4=bastant; 5=molt) |
L'espai
de l'aula t'ha semblat adient |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4,157894737 |
4 |
El
nombre d'alumnes que heu treballat junts a l'ordinador t'ha semblat adient |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4,368421053 |
4 |
El teu ordinador ha
funcionat correctament |
2 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
2 |
2 |
4 |
2 |
4 |
2 |
4 |
2 |
5 |
2 |
3 |
5 |
4 |
3,473684211 |
4 |
La visió
de la pantalla del monitor ha estat correcta |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
5 |
5 |
4,421052632 |
4 |
T'has
trobat còmode a classe? |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4,578947368 |
5 |
Escriu
aquí les observacions que hagis de fer a les instal·lacions on s'ha realizat
l'experiència, només pel que fa a l'aula i els aparells. Els programes es
tracten en el següent apartat. |
L'aula
està bé però els ordinadors molt junts. He canviat 5 vegades perquè no anava
el meu ordinador. |
En l'aula he
treballat bé però al Descartes hi ha coses difícils d'entendre. |
|
|
|
|
El nostre
ordinador concretament tenia alguns problemes i de tant en tant ens teniem
que canviar a un altre. |
|
L'aula ha estat
correcta però hagués estat millor si tinguessim un ordinador per a cadascú.
Els aparells han funcionat molt bé sempre. |
No estava
malament, però en l'aula també estava bé. |
El treballar amb
un altra persona és millor que sola perquè cada una té un punt de vista
diferent (de vegades) i si no s'entén alguna cosa ens podem ajudar. |
Només 2 o 3 dies
no ha hagut internet per això s'ha pogut treballar bé. |
L'ordinador
anava bé, qui no anava bé era jo!!, els programes bé pero em costava entendre
Descartes. |
Els grups millor
amb tres persones. He estat molt agust al lloc de treball, pero cal millorar
la velocitat dels ordinadors |
Alguns
ordinadors han fallat alguna vegada, el meu, mai |
|
De quan en quan
no hi havia internet |
|
L'ordinador
funciona correctament. Només un dia va fallar l'internet. |
4,200000000 |
4 |
|
3,8 |
|
|
|
Software
(Pàgines de Descartes) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
(1=gens; 2=poc;
3=normal; 4=bastant; 5=molt) |
|
(1=gens; 2=poc; 3=normal;
4=bastant; 5=molt) |
El navegador ha funcionat
correctament |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
3 |
5 |
3,421052632 |
3 |
Ha estat
fàcil utilitzar el navegador |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Ha estat
fàcil utilitzar les escenes |
4 |
3 |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
5 |
2 |
3 |
5 |
3,263157895 |
3 |
Has
llegit les explicacions de les pàgines |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3,894736842 |
4 |
Has
entès els enunciats de les activitats |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3,473684211 |
4 |
Les
escenes es visualitzaven correctament |
5 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
5 |
3 |
5 |
3,894736842 |
4 |
Has
entès què calia fer en cada escena |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
1 |
2 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3,263157895 |
3 |
Escriu
aquí les observacions que hagis de fer sobre els programes que s'han utilizat
durant aquesta expèriencia. |
Al
principi no manejava massa bé el Descartes. |
Els programes
han funcionat bé i també hem utilitzat geogebra. |
Han funcionat
prou bé encara que algumes explicacions no eren massa clares. |
|
|
|
El que més hem
utilitzat és el geogebra, a mi personalment m'ha anat molt bé. |
|
Primer Descartes
i després geogebra, que m'ha estat molt útil. |
Amb Descartes
anava molt lent |
En aquest
programa es tindria que agregar geogebra. |
Tant el
Descartes com geogebra ha anat bé. |
Geogebra esta
molt bé, m'ha encantat i Descartes també però m'ha costat un poc més
d'entendre. |
El geogebra ha
estat un programa excel·lent i ens ha ajudat molt, però Descartes cal
millorar algunes coses perquè és complicat d'entendre i millorar el disseny
perquè poc atractiu visual. |
Utilitzava el
Mozilla firefox i funcionava bé, pero de vegades no hi havia internet. El
geogebra va molt bé. |
|
|
|
Està molt bé
veure una paràbola o rectes, perquè així s'entén com es "formen". |
3,601503759 |
4 |
|
|
|
Metodologia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Has treballat sol o en equip? |
sol |
En equip. A casa jo més que
l'altre company |
equip (2 persones) |
equip(2 persones) |
1r equip, 2n sol, i deprés en
equip. |
equip |
equip (2 persones) |
en equip (2 persones) |
en equip de dues persones |
en equip amb el meu company |
en equip (dues persones) |
Al principi sola, després equip
de tres i ara en equip de 2 |
equip (2 persones) |
en equip (2 persones) |
equip (2 persones) |
equip(2 persones) |
equip ( 2 persones) |
equip (2 persones) |
en equip de 2 |
|
en equip de dos persones |
Has realitzat totes
les activitats proposades? |
no |
Sí, però aluns
problemes no. |
no totes, peró
la majoria |
si |
sí però hi havia
coses que no he pogut enviar. |
no totes |
sí, totes. |
sí, totes |
sí |
crec que m'ha
faltat una pràctica |
crec que sí. |
Aquelles
activitats que comprenia |
casi totes
(alguna se m'ha passat!!) |
quasi totes
(menys problemes 5) |
casi sempre |
gairebé sempre |
no totes |
no totes |
sí |
|
la majoria sí
encara que ha faltat alguna pràctica |
Què t'ha
semblat millor en l'aprenentatge amb l'ordinador? |
El
que amb l'ordinador em manejo millor |
Una nova
experiència. |
que ha sigut una
cosa nova. |
m'ha semblat
molt bé |
La forma
d'entendre els conceptes |
no escriure |
que es treballa
més ràpid i més divertit |
Els gràfics,
coordenades, …, es veuven molt bé i podem interpretar millor les rectes i
paràboles. |
treballar d'una
manera fora del mètode normal, al que estem acostumats. |
sí, és millor
que les classes no es fa tant pessat. |
el treball en
equip perquè crec que ens vam complementar bé. |
els gràfics |
els programes
que s'utilitzen. |
la facilitat de
fer les coses i d'entendre tot. |
poder veure
representades les gràfiques de les equacions. |
canviar la
manera d'aprendre. |
que la part
visual és millor. |
la facilitat i
velocitat |
que es pot
visualitzar la part de paràboles, rectes, geometria,…. |
|
ràpid i
divertit, es pot veure una paràbola i les rectes millor, es una novetat |
Què has
trobat a faltar durant les pràctiques? |
Agafar
apunts en la llibreta |
Escriure a mà i
utilitzar el llibre. |
res |
corregir alguns
exercicis |
Res |
res |
les explicacions
de la professora |
algunes
explicacions quan no entenia |
els exercicis a
mà |
l'ordinador de
la meva casa, funciona millor!! |
algunes
explicacions |
no sabia resoldre algunes |
explicacions |
les explicacions
de la professora |
la pissarra |
la pissarra |
el paper i el
llapis |
l'explicació de
la professora |
la teoria
escrita |
|
la llibreta, les
explicacions de la professora, |
Has
resolt els dubtes que t'han sorgit? |
No |
Si, però no
tots. |
quasi tots |
si |
en general si |
no tots |
la majoria |
si |
sí |
sí, la majoria |
alguns |
alguns |
si |
si |
alguns si |
sí |
de vegades |
de vegades |
de vegades no,
però normalment sí. |
|
no sempre,
perquè hi havia molta feina |
Has
utilitzat el quadern de treball per a prendre apunts? |
No |
Sí quan vam fer
els sistemes d'equacions |
sí |
si en el tema de
funcions, en problemes no. |
si |
sí, però no
sempre |
no |
si, però no
gaire. |
alguna vegada,
quan anavem una hora a la setmana a l'aula de matemàtiques. |
sí, només una
vegada, ho feia a l'ordenador a casa. El gmail era el correu per a enviar les
pràctiques a la professora. |
algunes vegades |
en alguns
moments |
no molt, però sí
sempre que explicava la profe. |
poc |
si |
sí |
de vegades |
de vegades |
gairebé mai |
|
de vegades |
Has
utilitzat el quadern de treball per a escriure les conclusions? |
No |
Sí , per després
passar-lo a l'ordinador |
no totes, peró
la majoria |
en funcions si,
en problemes no |
depén, si eren
difícils si per després estudiar. |
sí, però no
sempre |
no |
sí, però no
gaire. |
no les hem
escrit a l'ordinador. |
no, també a
l'ordinador. |
algunes vegades |
no |
no |
no |
no |
sí |
de tant en tant |
alguna vegada |
no |
|
de vegades, però
molt poc |
Escriu
aquí les observacions que hagis de fer relacionades amb la forma de treball
que has utilizat en aquesta expèriencia. |
M'ha
agradat perquè la classe no és tan monòtona. |
Per fer algunes
pràctiques hem utilitzat geogebra, jo he treballat més a casa que el company.
A la classe hem treballat els dos molt. |
ha sigut una
cosa bastant bona i innovadora.En la part de treball, he anat fent les
activiatas encara que el meu company ha treballat més que jo. |
hem fet molta
feina però ha servit de molt. |
He tingut
diferents formes de treball perque no tenia company fix, peró he acabat
sentint-me còmode. |
|
Crec que he
treballat d'una manera força correcta. La meva companya m'ha ajudat en les
coses que més em costaven. |
Hem treballat
molt. Al principi em costava fer les pràctiques però vaig anar agafant-li el
truc al programa i al final em entés tot. |
La forma de
treball ha estat bastant bona |
Quan no anava
internet utilitzaven el geogebra. |
|
Canviar de
parelles en tot moment, no ha sigut molt bo per entendre les pràctiques. |
|
|
No he trobat
molt a faltar la pissarra ja que anaven a l'aula de matemàtiques. |
|
|
|
Treballem en
parella està bé, si la companya col·labora. De vegades em sentia que yo era
més treballadora, però al final tot va anar bé. |
|
Ha agradat
treballar en parella, la classe no és tan monótona, aprendre altres
programes. |
|
|
|
Actitud |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
Entre 1 i 5
(1=no, gens, mai; 5=sí, molt, sempre) |
|
Entre 1 i 5 (1=no, gens, mai;
5=sí, molt, sempre) |
T'ha
agradat utilitzar l'ordinador? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
1=2al;5=17al |
5 |
Has
hagut de consultar el professor? |
1 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1=5al;5=14al |
5 |
Has
trobat avantatges en l'aprenentatge amb l'ordinador? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1=1al;5=18al |
5 |
Has
trobat inconvenients en l'aprenentatge amb l'ordinador? |
1 |
5 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1=8al;5=11al |
5 |
Has après els conceptes
que has treballat? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1=2al;5=17al |
5 |
És
millor que la classe tradicional? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1=4al;5=15al |
5 |
Has
treballat millor que a la classe tradicional? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1=6al;5=13al |
5 |
T'agradaria
aprendre matemàtiques amb Descartes? |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
5 |
5 |
1 |
5 |
1 |
1=5al;5=14al |
5 |
Escriu
aquí les observacions que hagis de fer relacionades amb l’aprenentatge que
has fet en aquesta experiència. |
És
millor perquè la classe no em cansa |
|
Aquest nou tipus
de fer les mates m'ha agradat molt més que la classe tradicional. |
Té coses millor
i coses pitjors. |
|
|
M'ha agradat
perquè ha sigut una nova experiència. Em donava ràbia quan tenia problemes el
ordinador. |
|
Ens ha anat molt
bé este projecte perquè hem pogut veure les rectes i paràboles ben
dibuixades. |
|
M'ha agradat fer
els exercicis amb l'ordenador, però el geogebra millor per resoldre les
equacions. |
M'agraden molt
més les classes tradicionals. |
He aprés, però
no m'agraden els ordinadors. En problemes ha anat bé però de vegades era
pesat |
És innovador. És
més fàcil d'entendre. M'agradat molt he aprovat!!! |
si m'ha agrat
utilitzar l'ordinador però algunes coses no les entenia. |
|
Treballar amb
l'ordinador esta bé però per a la geometria i les gràfiques, però ho trobo
més lent que les classes normals. |
|
M'he esforçat
però no és igual aprendre amb aquest mètode. M'agrada més la pissarra. |
|
5 |
|
|
|
Aprenenentatge amb l'ordinador |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
(1=mai; 2=a
vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) |
|
(1=mai; 2=a vegades; 3=sovint;
4=bastant; 5=molt) |
T'agradaria
utilitzar l'ordinador en la classe de matemàtiques amb altres programes? |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
3 |
4,421052632 |
4 |
T'agradaria
utilitzar l'ordinador en altres classes? |
5 |
4 |
5 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
2 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
4,052631579 |
4 |
T'agradaria
utilitzar Descartes a casa teva per aprendre matemàtiques? |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3,052631579 |
3 |
T'agradaria
utilitzar internet a casa teva per a aprendre les diferents matèries? |
5 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
4 |
4 |
3,684210526 |
4 |
Escriu
aquí les observacions que hagis de fer relacionades amb l'aprenentatge que
has fet en aquesta expèriencia. |
|
|
|
En aquesta
experiència he aprés mot perquè m'ha ensenyat una part més gràfica de les
matemàtiques. |
Ha sigut bastant
bona i m'ha agradat molt la forma de veure les aplicacions. |
|
He aprés
bastants coses de manera diferent i més divertida. Encara que els ordinador
anaven a poc a poc. |
|
|
Vull l'ordinador
a totes les asignatures, en inglés també fem exercicis amb l'ordinador. |
|
|
|
M'agrada provar
coses noves. Descartes es podrà millorar i estaria bé. |
Si que
m'agradaria utilitzar l'ordinador per altres assignatures, no tindriem tants
llibres. |
|
|
M'agradaria
utilitzar a classe el geogebra |
Ha estat bé,
però no aguantaria tot l'any. |
3,802631579 |
4 |
Escriu
aquí qualsevol altra observació que et sembli rellevant. |
No entendia
molt bé que fer amb les activitats amb Descartes. |
La professora ens ajudava a
entendre els conceptes difícils. |
A part hem utilitzat un altre
programa molt bo, el geogebra. |
|
|
|
Ha sigut un
bon projecte, em general m'ha agradat molt. |
|
|
M'agradaria molt continuar també
l'any que bé fent les classes amb l'ordinador. |
|
|
L'ordinador és pràctic però de
vegades dona el resultat i no saps com es fa. |
|
El projecte esta bé però costa
una mica adaptar-se |
|
|
|
hem fet moltes pràctiques i
problemes i això ens ha cansat una mica. |
|
|
|
|
|
(posar aquí el nom del
professor) |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
Isabel Pons Tamarit |
|
(posar aquí el nom del centre) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
IES Vall d'Arús (Vallirana) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|