logo EDA 2008

 

7. Valoració.
Aquesta experiencia ha estat positiva en general.

Als alumnes en general els ha agradat, però menys que inicialment. En un principi quan vam començar ha treballar els alumnes estaven molt motivats, en excés crec, però ha mida que hem abançat en ls pràctiques i han començat a abançar en les pràctiques els ha agradat menys, ja que han hagut de treballar molt. Altre aspecte que m'agradaria resaltar ha estat que han treballat en grup; aquí han sortit alguns dels problemes ja que no sempre l'interés per el treball era el mateix, i per tant hi ha hagut queixes per la feina dels altres.
També hem de destacar l'autonomia, crec que aquests alumnes tenen poca autonomia de treball i és un aspecte amb el qual hem abançat poc i hauriem d'abançar  i treballar molt més.

En l'aspecte personal, aquesta experiència per mi ha estat positiva, però menys de l'esperat.
Baig començar amb molta ilusió però mica a mica ha anat baixant. Esperava motivar molt més als alumnes i encara que han estat motivats pesava que ho estarien més.
La carrega de treball ja sabia que seria gran però ha estat molta més de l'esperada.
Els resultats academics han estat positius, ja que han millorat, de tota manera no se si podriem treballar tot un curs amb aquesta metodologia, ja que el ritme de treball els últims dies ha decaigut. Tal volta la combinació de les dues formes de treball seria la millor. 


  Volver al índice   Atrás    
           
  Josep Lluís Martínez Gómez
 
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2001
 
 

Licencia de Creative Commons
Los contenidos de esta unidad didáctica están bajo una licencia de Creative Commons si no se indica lo contrario.