Dades dels alumnes 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 mitjana
Dades personals mitjana
Nom:  Adriana Yerai Cristian  Jessica Sergio Luis Gabriel Hector Débora Manel Nahid Aïda Soraya Clara  Sandra  Dani Rebeca Patricia    
Cognoms:  Acedo Monte Amores Morales Barea Sánchez Barrera Bals Cano Gutierrez Carignato Coya Escalante Silva Fernández Calderón Fernandez Campos Hammouri Sahraoui Izquierdo Belloch Martín Martínez Pradells Giménez Rabaneda Ibañez Ruíz Cabello Vallbona Díaz Villanueva Postigo    
Data de naixement: 07-jul-93 04-abr-94 08-oct-94 28-oct-93 30-dic-94 03-abr-94 23-feb-93 24-jun-93 06-dic-94 21-may-94 06-abr-94 15-jul-94 02-sep-94 06-jul-94 25-ene-94 06-oct-94 16-abr-94   4 repetidors 
Lloc de naixement: Barcelona Hospitalet de Llobregat (Barcelona) Hospitalet de Llobregat(Barcelona) Viladecans (Barcelona) Esplugues de Llobregat(Barcelona) Barcelona Barcelona Barcelona Hospitalet de Llobregat (Barcelona) Zaio (Marroc) Barcelona Barcelona Barcelona Barcelona Badalona (Barcelona) Sant Boi de Llobregat (Barcelona) Barcelona   Barcelona, Hospitalet, Esplugues, S. Boi, Badalona, Viladecans
Sexe (D: noia, H: noi)  M V V M V V V M V M M M M M M M M    
     
Dades acadèmiques  (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10) (notes entre 1 i 10)   (notes entre 1 i 10)
Nota mitjana del curs passat:  4 6 5 6 5 5 5 4 6 5 6 5 6 6 5 5 4 5,176470588 5
Nota en en matemàtiques del curs passat:  2 5 5 6 5 5 5 4 7 4 5 5 5 5 5 5 5 4,882352941 5
Nota en matemàtiques a la 1a avaluació:  2 5 6 5 5 3 5 2 5 3 5 3 3 3 6 2 6 4,058823529 4
Nota en matemàtiques a la 2a avaluació:                                       
Nombre de suspensos a la 1a avaluació:  5 2   2 6 4 3 4 5 5 2 7 2 1 2 2 1 3,3125 3
Nombre de suspensos a la 2a avaluació:                                       
Nota més alta en aquest curs:  5 5 8 7 7 5 6 5 8 7 9 7 7 9 7 6 8 6,823529412 7
Nota més baixa en aquest curs:  1 2 5 4 3 2 3 1 4 1 3 2 3 3 3 1 5 2,705882353 3
     
Motivació:  (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt)   (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt)
T'agrada venir a l'institut?  2 4 3 5 2 1 2 3 1 5 5 5 5 3 2 3 3 3,176470588 3
T'agrada estudiar? 3 4 2 1 1 1 2 3 1 5 4 5 5 3 3 3 3 2,882352941 3
T'agraden les matemàtiques?  1 3 3 5 3 1 3 3 3 4 4 2 2 4 3 2 4 2,941176471 3
T'agrada treballar en grup? 5 5 4 5 5 5 4 5 5 5 5 5 5 5 4 2 5 4,647058824 5
T'agradaria treballar amb l'ordinador a classe? 5 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 5 5 5 5 4 5 4,882352941 5
Quina matèria t'agrada més? socials, biologia tecnologia educació física ciutadania socials ninguna educació física o patí socials educació física anglés biologia música socials biologia educació física visual i plàstica i llengües matemàtiques   socials, educació física,biologia
Quina matèria t'agrada menys? mates, física i química fisica i Quimica matemàtiques física i química música tecnologia física i química matemàtiques tecnologia física i química català matemàtiques matemàtiques i física i química física i química dibuix matemàtiques educació física   català, plàstica, matemat, educ física, alternativa
Quina classe trobes més entretinguda?  educació física socials educació física socials socials   música castellà educació física castellà ninguna castellà socials música educació física visual i plàstica      socials,música
Per què?   tens més activitat al cos i no estas tot el dia quiet. perquè la història és divertida i vegem documentals   perquè a vegade ens posa películes perquè sí   perquè alguna tenia que posar perquè sí perquè sí perquè anem al nostre ritme   perquè ho entenc tot perquè és una classe on parlem molt  perquè fem moltes amb el llibre i els instruments perquè és divertit perquè m'agrada molt l'art i les manualitats     és molt dinàmica, participen molt
     
Activitats (hores a la setmana)                                     hores a la setmana
Quantes hores estudies a casa?  no sé 8 1 3 1 1 0 2 1 2 poques 14 3 2 6 2 5 3,4 3
Quantes hores veus la televisió? poc 8 14 2 depen 3 0 algunes 3 1 moltes 14 1 2 1 4 3 4,307692308 4
Quantes hores jugues amb l'ordinador? poc 9 15 1h, però al msn sí molt 2 5 totes moltes 3 0 moltes 14 1 1 8 4 3 5,166666667 5
Quantes hores escoltes música?  moltes 2 7 depen moltes 7 30 o 40 moltes 1 1 moltes 21 tot el dia casi sempre 15 0 7 6,777777778 7
Quantes hores surts amb els amics o les amigues?  algunes 5 3 3 no 5 moltes moltes 4 3 moltes 11 casi mai 21 4 5 1 7,75 8
Quina és la teva activitat d'oci preferida?  llegir, ballar… fer BTT amb bicicleta   tennis no sé futbol basquet i bici jugar a futbol futbol sortir a passejar amb la moto sortir amb els amics ballar ballar sortir amb els amics motocros, tennis sortir amb els amics llegir    
     
Actitud:  (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt) (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt)   (1=gens; 2=poc; 3=normal; 4=bastant; 5=molt)
Valora la importància de les matemàtiques (d'1 a 5)  5 5 3 5 5 5 3 5 5 4 5 5 4 4 4 4 5 4,470588235 5
Valora la importància de l'ordinador (d'1 a 5)  5 3 3 3 3 3 3 4 5 5 3 3 4 3 5 4 3 3,647058824 4
Quina matèria valores més? llengües anglés és l'idioma internacional educació física matemàtiques, català, castellà, socials i física matemàtiques per al futur inglés no sé matemàtiques matemàtiques matemàtiques, castellà i català totes tenen la seva utilitat música tutòria o socials matemàtiques, català i castellà matemàtiques les llengües matemàtiques   matemàtiques, català,anglés
Quina matèria valores menys? dibuix educació física   les altres ciutadania tecnologia català viatges..(alternativa) música física i química plàstica dibuix alternativa educació física i alternativa dibuix educació física educació física   educació física, alternativa, música
     
Experiència amb l'ordinador:  (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt) (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt)   (1=mai; 2=a vegades; 3=sovint; 4=bastant; 5=molt)
Ús de l'ordinador  4 5 5 2 5 5 2 5 5 4 2 5 5 3 4 5 5 4,176470588 4
Ús d'internet 5 5 5 2 5 5 3 5 5 4 2 5 5 2 5 5 5 4,294117647 4
Creus que es pot estudiar amb l'ordinador? 5 5 5 4 5 5 5 5 5 2 5 5 5 5 5 5 5 4,764705882 5
Creus que es poden aprendre matemàtiques amb l'ordinador? 5 5 5 5 5 5 5 5 5 4 5 5 5 5 5 5 5 4,941176471 5
Per a què utilitzes l'ordinador amb més freqüència? per messenger i fer treballs per xatejar o fer treballs del institut   messenger xatejar per navegar messenger o jocs no sé internet per a xatejar ,messenger per escoltar música per parlar amb els amics xatejar, fer treballs i buscar a internet per fer dossiers, per escoltar música per tot per xatejar i buscar coses interessants a internet messenger   xatejar(messenger), internet, fer dossiers
Tens ordinador a casa?     
   
(posar aquí el nom del professor) Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit  Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit Isabel Pons Tamarit  
(posar aquí el nom del centre) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana) IES Vall d'Arús (Vallirana)