En la columnas se indica el número de alumnos que han contestado el ítem con la valoración correspondiente

               
               
  VALORACIÓN DOS ALUMNOS SOBRE A EXPERIENCIA NEWTON Á AULA 1 2 3 4 5 Media
               
               
  Instalacións (aula e equipos informáticos) (1=nada, 2=pouco, 3=normal, 4:bastante,5=moito)            
  1)      O espazo da aula pareceuche adecuado { }     2 5   3,71
  2)      O número de alumnos que traballastes xuntos no teu computador foi adecuado { }     2 1 4 4,29
  3)      O teu computador funcionou adecuadamente { } 2 5       1,71
  4)      A visión da pantalla do monitor foi adecuada { } 2 1 3 1   2,43
  5)      Atopáchesche cómodo en clase? { }       7   4,00
  6)      Escribe (por detrás) as observacións que teñas que facer ás instalacións (só aula e ordenadores):            
               
  Software (Páxinas de Newton) (1=nada, 2=pouco, 3=normal, 4:bastante, 5=moito)            
  7)      O navegador funcionou correctamente { }   3 1 2 1 3,14
  8)      Foi fácil usar o navegador { }     2 3 2 4,00
  9)      Foi fácil usar as escenas { }     3 2 2 3,86
  10)   Liches as explicacións das páxinas { }     1 3 3 4,29
  11)   Entendiches as explicacións das páxinas { }   1 3 1 2 3,57
  12)   As escenas víanse ben { }     1 3 3 4,29
  13)   Entendiches o que había que facer en cada escena { }            
  14)   Escribe (por detrás) as observacións que teñas que facer sobre os programas que se utilizaron.            
               
  Metodoloxía            
  15)   Traballaches só [ ] ou en equipo [ ]? Todos traballaron en equipo
  16)   Realizaches todas as actividades propostas? Si [ ] Non [ ] SI 4   NO 3  
  17)   Que che pareceu mellor na aprendizaxe co computador?            
  18)   Que botaches de menos durante as prácticas?            
  19)   Resolviches as dúbidas que che xurdiron? 6     1    
  20)   Usaches o caderno de traballo para tomar apuntes? 6     1    
  21)   Usaches o caderno de traballo para escribir as conclusións das actividades? 6     1    
  22)   Escribe (por detrás) as observacións que teñas que facer sobre a forma de traballo.            
               
  Actitude            
  23)   Gustouche usar o computador? { }     1 1 5 4,57
  24)   Tiveches que consultar ao profesor? { }     4   3 3,86
  25)   Viches vantaxes á aprendizaxe con computador? { } 1   1 2 3 3,86
  26)   En caso afirmativo, cales? (responde detrás)            
  27)   Viches inconvenientes á aprendizaxe con computador? { } 5 2       1,29
  28)   En caso afirmativo, cales? (responde detrás)            
  29)   Aprendiches os conceptos que traballaches? { } 1   3 1 2 3,43
  30)   É mellor que a clase tradicional? { }   1 1 1 4 4,14
  31)   Traballaches mellor que na clase tradicional? { }            
  32)   Traballaches máis que na clase tradicional? { } 1     1 5 4,29
  33)   Gustaríache aprender as Física con Newton? { }            
  34)   Escribe (por detrás) as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que fixeches nesta experiencia.            
               
  Aprendizaxe co computador (1=nunca, 2=ás veces, 3=frecuentemente, 4=bastante, 5=moito)            
  35)   Gustaríache usar o computador en clase de física con outros programas? { }   1 2 1 3 3,86
  36)   Gustaríache usar o computador noutras clases? { }   2 1 1 3 3,71
  37)   Gustaríache usar Newton na túa casa para aprender física? { } 1 1 3 2   2,86
  38)   Gustaríache usar Internet na túa casa para aprender física? { } 1 1 2   3 3,43
  39)   Escribe (por detrás) as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe co computador.            
  40)   Escribe (por detrás) calquera outra observación que che pareza relevante.            

* Respecto a la cuestión 6, la mayoría de alumnos indica que los ordenadores usados eran bastante lentos.

* Al contestar la pregunta 17 algunos alumnos (2) reconocen que es más ameno y que se retienen mejor en la memoria los conceptos estudiados mediante las escenas.

* Al responder la pregunta 26, tres alumnos reconocen que aprendieron más con este método.

* Respecto al ítem 22, 2 alumnos responden que no hubo mucho tiempo para hacer todo el trabajo.

* En cuanto a las ventajas del método (ítem 26), los alumnos, en general opinan que se aprende más y de una forma más divertida y amena.

* En el ítem 34 un alumno opina que el curso estuvo equilibrado al ser impartido 2 días a la semana en el aula de informática y los otros 2 en el aula normal, de este modo se completaba la formación con las explicaciones del profesor.

* Un alumno, en el ítem 39, responde que no aprendió nada nuevo.

* Por último, en el ítem 40 un alumno opina que se debe mejorar el hardware usado, así como los monitores existentes en el aula de informática, otro que "lo de INTERNET está muy bien" pero que no todos disponen de conexión en casa.