GUÍA DO ALUMNADO: ORIENTACIÓNS PARA MOVERSE POLA UNDIDADE

Ao entrar na unidade "O movemento" aparece unha pantalla como a seguinte:

A esquerda localízase o menú vertical despregable. O resto do espazo está ocupado polos contidos. Neste caso é a páxina inicial. Nela atopas, ademais dunha pequena presentación, unha serie de enlaces que te conducen a: enquisa inicial, enquisa final, follas de traballo/probas de avaliación e a guía do alumnado.

O menú vertical está formado por cinco elementos:

  1. Ferramentas matemáticas.
  2. Repouso. Movemento. Sistema de referencia.
  3. Parámetros do movemento.
  4. Clasificación dos movementos.

No despregable correspondente a cada un dos elementos anteriores aparecen subopcións, por exemplo, no elemento parámetros do movemento temos as seguintes subopcións:

  • Vector de posición.
  • Traxectoria. Ecuacións paramétricas.
  • Vector desprazamento.
  • Vector velocidade.
  • Vector aceleración.

Nas parte superior esquerda e dereita das follas as veces sitúanse frechas de retroceso e avance, como as que se ven a continuación, e que permiten avanzar e retroceder en cada subopción.

 

Nas páxinas vanse presentando os diversos conceptos. A fin de facilitar o seu estudo e facilitar a súa comprensión contarás con recursos "on line", aos que poderás aceder a través de enlaces a outras web. Por exemplo, no traballo co concepto de aceleración, o enlace aceleración, pertencente aos materiais do Proxecto Newton.

Noutras ocasións encontrarás pequenas aplicacións (programas) que te permitiran experimentar con determinados sucesos cinemáticos, os chamados applet, extraídos tamén habitualmente dos materiais Newton. Preme no seguinte botón para ver un exemplo.

  • Os applet permiten reproducir diversas situacións físicas, tamén permiten realizar representacións gráficas, a partir de táboas.
  • Os applet son interactivos, podes modificar o valor dos parámentros, nos controis correspondentes.
  • Os applet incorporan actividades referidas a sucesos que convén seguir a fin de ir profundizar no seu estudo.
  • Premendo n as teclas correspondentes, podes iniciar ou deter a escena cantas veces sexa necesario, limpiando a pantalla, ou premendo no botón inicio, volver ao comezo.

Ao final de cada concepto propóñense actividades para realizar. Tamen se axuntan exercícios resoltos, en formato Power Point, que te ofrece un procedemento de resolución.

Caderno de traballo

Cada alumno/a disporá dun caderno específico que servira de memoria do acontecido durante o tempo da experiencia, onde se recollerán:

  • as anotación persoais sobre as intervenccións do profesor cando se estea en gran grupo.
  • resolución das actividades propostas ao longo da unidade como: cuestións, problemas, respostas as actividades propostas nos applet,
  • anotacións obtidas das informacións que se recollen nas web visitadas,
  • etc

na súa elaboración o alumnado deberá ter en conta:

  • a expresión escrita (caligrafía, ortografía, vocabulario xeral e científico).
  • a redacción da información obtida das páxinas web visitadas.
  • ao hábitos de traballo ( caderno limpo, ordenado e completo)

 

Documento sin título

 

GUÍA DO ALUMNADO: ORIENTACIÓNS PARA MOVERSE POLA UNDIDADE

Ao entrar na unidade "O movemento" aparece unha pantalla como a seguinte:

A esquerda localízase o menú vertical despregable. O resto do espazo está ocupado polos contidos. Neste caso é a páxina inicial. Nela atopas, ademais dunha pequena presentación, unha serie de enlaces que te conducen a: enquisa inicial, enquisa final, follas de traballo/probas de avaliación e a guía do alumnado.

O menú vertical está formado por cinco elementos:

  1. Ferramentas matemáticas.
  2. Repouso. Movemento. Sistema de referencia.
  3. Parámetros do movemento.
  4. Clasificación dos movementos.

No despregable correspondente a cada un dos elementos anteriores aparecen subopcións, por exemplo, no elemento parámetros do movemento temos as seguintes subopcións:

  • Vector de posición.
  • Traxectoria. Ecuacións paramétricas.
  • Vector desprazamento.
  • Vector velocidade.
  • Vector aceleración.

Nas parte superior esquerda e dereita das follas as veces sitúanse frechas de retroceso e avance, como as que se ven a continuación, e que permiten avanzar e retroceder en cada subopción.

 

Nas páxinas vanse presentando os diversos conceptos. A fin de facilitar o seu estudo e facilitar a súa comprensión contarás con recursos "on line", aos que poderás aceder a través de enlaces a outras web. Por exemplo, no traballo co concepto de aceleración, o enlace aceleración, pertencente aos materiais do Proxecto Newton.

Noutras ocasións encontrarás pequenas aplicacións (programas) que te permitiran experimentar con determinados sucesos cinemáticos, os chamados applet, extraídos tamén habitualmente dos materiais Newton. Preme no seguinte botón para ver un exemplo.

  • Os applet permiten reproducir diversas situacións físicas, tamén permiten realizar representacións gráficas, a partir de táboas.
  • Os applet son interactivos, podes modificar o valor dos parámentros, nos controis correspondentes.
  • Os applet incorporan actividades referidas a sucesos que convén seguir a fin de ir profundizar no seu estudo.
  • Premendo n as teclas correspondentes, podes iniciar ou deter a escena cantas veces sexa necesario, limpiando a pantalla, ou premendo no botón inicio, volver ao comezo.

Ao final de cada concepto propóñense actividades para realizar. Tamen se axuntan exercícios resoltos, en formato Power Point, que te ofrece un procedemento de resolución.

Caderno de traballo

Cada alumno/a disporá dun caderno específico que servira de memoria do acontecido durante o tempo da experiencia, onde se recollerán:

  • as anotación persoais sobre as intervenccións do profesor cando se estea en gran grupo.
  • resolución das actividades propostas ao longo da unidade como: cuestións, problemas, respostas as actividades propostas nos applet,
  • anotacións obtidas das informacións que se recollen nas web visitadas,
  • etc

na súa elaboración o alumnado deberá ter en conta:

  • a expresión escrita (caligrafía, ortografía, vocabulario xeral e científico).
  • a redacción da información obtida das páxinas web visitadas.
  • ao hábitos de traballo ( caderno limpo, ordenado e completo)