Valoración dos alumnos e alumnas sobre a experiencia con Descartes 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 
Instalacións (aula e equipos informáticos)  (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito)
O espacio da aula pareceuche adecuado  3 3 4 3 4 4 4 5 5 4 3                                      
O número de alumnos que traballástedes xuntos no teu ordenador foi adecuado   4 5 4 3 5 5 5 5 5 5 4                                      
O teu ordenador funcinou adecuadamente  4 4 5 3 5 5 5 5 5 5 3                                      
A visión da pantalla do monitor foi adecuada  5 5 5 3 5 5 5 5 5 5 4                                      
¿Atopácheste cómodo na clase?  4 4 5 4 5 4 4 5 4 4 4                                      
Escribe aquí as observacións que teñas que facer ás instalacións onde se realizou a experiencia, só o relativo á aula e os aparatos, os programas trátanse no seguinte apartado.   A calefacción, que as veces fai demasiado frío Mellorar a calefacción, algunhas aulas son demasiado frías. lentitude de internet opino que a aula de fóra non está nas mellores condicións no referente á temperatura para traballar cando estamos na aula de afora non porque a temperatura non é adecuada para poder traballar Hai suficientes para todos/as Ningunha non teño que facer ningunha observación                                          
             
Software (Páxinas de Descartes) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada (1=nada (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito)
O navegador funcionou correctamente  4 3 4 2 5 4 4 5 4 4 3                                      
Foi fácil usar o navegador 5 5 4 4 5 4 5 5 5 4 3                                      
Foi fácil usar as escenas 4 4 3 4 4 4 4 5 3 4 3                                      
Liches as explicacións das páxinas 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4                                      
Entendiches os enunciados das actividades 4 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3                                      
As escenas víanse ben 4 4 4 4 4 4 5 5 3 4 3                                      
Entendiches o que había que facer en cada escena 3 4 3 3 3 4 4 5 3 2 3                                      
Escribe aquí as observacións que teñas que facer sobre os programas que se utilizaron durante esta experiencia.   Que cando quería coller os apuntes directamente non mos deixaba pegar no arquivo de Word Todo foi entendible e descifrale salvo algunhas cousas, pero supoño que é debido a que non se tiñan visto entón ao ser algo novo era normal non entendelo. a veces conviña explicar mellor os enunciados hai veces que se dan cousas por sabidas en vez de esplicalas Hai exercicios nos que non está moi claro o que hai que facer. Ningunha non teño que facer ningunha observación                                          
             
Metodoloxía                                                            
¿Traballaches só ou en equipo?  Soa Soa, debido a que as actividades implicaban tal Sóa na  maioria das veces. Pois é algo individual. Pero as veces tamen en equipo. Sobre todo nas explicacións do profesor nas que colaboramos todos depende,busco opinións doutros se non entendo algo case sempre so pero tamen en grupo Soa Soa e en equipo                                      
¿Realizaches tódalas actividades propostas?  As que me deu tempo As que me foi dando tempo pero todas,non Case todas. Fáltamne uns 3 puntos que creo que lle faltan a todo o mundo casi 4 A maioria delas A maior parte case todas Casae todas Casi todas                                      
¿Que che pareceu mellor na aprendizaxe co ordenador?  E máis entretido A facilidade para ver algunhas gráficas Todo en xeral. Pero o feito de poder saber que se poden estudar as matemáticas por ordenar é moi entretido poder manexar as escenas non ter libro 5 Pois que era co ordenador e así aforras en libros. Aprender a andar co ordenador si   Podes velo dende calquer lugar                                      
¿Que botaches de menos durante as prácticas?  Nada En realidade nada Nada, porque se pode alcanzar moito traballando co ordenador nada nada  en principio nada Nada Nada nada Nada                                        
¿Resolveches as dúbidas que che xurdiron? A maior parte si Sí a gran maioría si si coa explicación do profesor Si Si si Máis ou menos As veces                                      
¿Usaches o caderno de traballo para coller apuntes?  Si     Sí, eso sempre aínda que as tecnoloxías sean moi completas. Tamén poden fallar algunha vez. Débese previr ante os posibles problemas si sempre que non estivese explicado na folla de traballo si Si Si no  Algo 4                                      
¿Usaches o caderno de traballo para escribir as conclusións das actividades?  As veces En algunha ocasión si non,usei as follas de traballo escribia xunto aos exercicios Algunhas veces Só de algunhas no  Algo As veces                                      
Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa forma de traballo que utilizaches nesta experiencia.   Foi unha maneira distinta de traballar pero ó mesmo tempo facíase máis dinámica e entretida Utilizar internet é moi útil sempre e cando a linea sexa bastante rápida.. pois na miña casa sería decepcionante. As Veces non che permite acceder a ninguna páxina web as follas de traballo deberianse  entregar os alumnos unha vez rematada a anterior, pa evitar acumulacións no traballo  penso que está ben, é unha forma de dar clase diferente pareceme un forma adecuada pero a ausencia de internet en algunhas ocasións impide poder seguir co traballo diario Ningunhas Ningunha non teño que facer ningunha observación                                          
             
Actitude  Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre)
¿Gustouche usar o ordenador? 5 5   5 5 5 5 5 5 4                                        
¿Tiveches que consultar ó profesor? 3 4   3 4 2 4 5 1 4 4                                      
¿Viches ventaxas na aprendizaxe co ordenador? 5 3   4 4 3 4   3 4 4                                      
¿Viches inconvenientes á aprendizace co ordenador? 1 1   2 1 2 2 1 1 3 3                                      
¿Aprendiches os conceptos que traballaches?  4 4   3 5 3 5 5 3 3 3                                      
¿É mellor que a clase tradicional?  4 5   4 4 5 5 5 4 4 5                                      
¿Traballaches mellor que na clase tradicional?  3 4   4 4 5 5 5 4 5 3                                      
¿Gustaríache aprender as matemáticas con Descartes? 3 3   3 4 5 4 5 1 3 4                                      
Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que fixeches nesta experiencia.   É algo novo pero faise máis divertida a clase e o empregar o ordenador a min persoalmente fai que se me faga máis entretida a asignatura.     non teño nada que obxectar o contrario Ningunhas Ningunha non teño que facer ningunha observación                                          
             
Aprendizaxe co ordenador  (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca (1=nunca (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito)
¿Gustaríache usar o ordenador na clase de matemáticas con outros programas? 3 5 2 3 4 4 4 4 1 2 3                                      
¿Gustaríache usar o ordenador noutras clases? 4 5 5 5 5 5 4 5 5 3 4                                      
¿Gustaríache usar Descartes na túa casa para aprender matemáticas? 4 4 2 4 3 4 4 4 1 1 4                                      
¿Gustaríache usar Internet na túa casa para aprender as diferentes materias? 4 5 2 4 4 5 5 5 5 4 5                                      
Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que fixeches nesta experiencia.   Isto serviría para ensinarlle a moita xente que internet está para algo máis que para chatear...é dicir, que se lle pode sacar proveito Aprendín cousas que nunca fixera antes. Pois nunca nos dou tempo a dar estadistica nas clases de matematicas. Por que os profesores nunca nos deron ó mellor para os que non dispoñemos de internet na casa esta forma de traballo non é tan útil como os que disppoñen de conexión foi unha aprendizaxe bastante boa e entretido e bastante amena podes aprender sen tanto cansancio e agobio que che resultan as clases tradicionais Ningunhas Ningunha                                            
Escribe aquí calquera outra observación que che pareza relevante.       deberiase aumentar as horas de calefacción para non pasar frio nas aulas ou poñer a caldeira por intervalos para manter quente o instituto, xa que hai veces que está realmente frio     As Clases con ordenador son máis interesantes e  non no aburrimos nada. Ningunha non me gustan as metematicas por eso non utilizaria o programa de descartes                                          
     
(por aquí o nome do profesor/a) Adelino José Pose Reino (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito)
(por aquí o nome do centro) Ies "Xulián Magariños"